March 15, 2011

YA ALLAH !


. YA ALLAH aku bukan hamba yang kuadd . kenapa kau uji aku sampai ke tahap nie ?
. jam 5:28 pagie tadyy akid telah meninggalkan aku . kenapa tengahari tady nenek BOYFIEE aku pulak meninggal . aku .. errr . tak larat ! yang palen aku sebak , ayat terakhir dea sebelum hembuskan nafas terakhir 'jage zana baik baik dan kirim salam dekad dea' . aku yang dapat tahu berita tuh meraung tahu . dha laa tady aku dekad pustakaan tnga carik bahan rujukkan tetiba nanages . orang semua pandang je . aku dah tak peduli apa orang nak kata . basah sapu tangan aku . korangg ~ kenapa sampai macam nie ? dua orang yang aku sayang meninggalkan akuu . diorang tak sayang aku ke ! YA ALLAH ~ kenapa YA ALLAH ? kenapa sampai macam nie . (menanges teresak) . YA ALLAH . bengkak mata nie . NENEK ~ walaupum nenek bukan nenek zana , zaba tetap sayang nenek and doakan terbaek untuk nenek . nenek kirim salam dekad zana ? WAALAIKUMMUSALAM nenek :') kenapa nenek tinggal kan zana ?

. AKID : dekad pustakaan tady aku tak fokus na cari bahan rujukkan . 5 jam aku dalam pustakaan rasa macam baru lima minute . aku asyik termenung je akid . bengkak mata aku kid ~  maaf akid if kau terseksa dekad sana sebab aku nie . aku tak boleh tahan air mata nie . dea terkeluar sendiri kid :'( sebak sangatt . maaf sekali lagy kid . i love you :")






. DOA : ALLAH YA TUHAN KU YANG MAHA BERKUASA SEPULUH JARI KU ANGKAT BERDOA KEPADA MU AGAR KAU TEMPAT KAN LAH AKID SHAEZAN ARRYAN BIN KAMARUZZAMAN DAN JAMILAH BINTI JONED DI TEMPAT ORANG YANG BERIMAN YA ALLAH . AMPUNKAN LAH DOSA DOSA MEREKA YA ALLAH . AKU REDHA DENGAN PEMERGIAN MEREKA YA ALLAH WALAUPUN SEPERIT MANA PUN AKU RASA DISAAT INI . ALLAH YANG MAHA PENGAMPUN LAGI MAHA PENGASIH AKU MINTA SUPAYA KAU AMPUNKAN DOSA MEREKA YA ALLAH . TENTERAM KAN LAH ROHNYA DI ALAM BARZAH YA ALLAH . MAKBULKAN LAH DOA KU INI YA ALLAH . AMIN ~ 

. KORANG , AMINKAN LAH DOA INI :')