March 14, 2011

. akid shaezan arryan kamaruzzaman



. (menanges) . hurmm , korangg tahuu kenapa aku letakk photo and tetiba bangkitkan balek pasal dea ?
. susahh nakk digambarkan macam mana sedehnyaa haty aku nie .
. tadyy fon aku bebunyi than aku baca lha msg tu . 

message nye berbunyi :
Assalamualaikum..minta maaf kpd anda semua..AKID SHAEZAN ARRYAN KAMARUZZAMAN tlh menghembuskn nafas yg trakhir pada pukul 5.28 pagi tadi..jenazahnya akan dikebumikan slpas zohor harini..kami harap anda semua mendoakan agar rohnya ditempatkn dalam golongan yg beriman..

:: 15 March 2011 . 6:13:47 ::

. oh my god :( akid ! nape cepatt sanadd pergi . akid im sorry sebab selama nie saketkan haty akid .
. zana tade niat pum . zana taw , masa akid couple dengan myra akid sayang dekad zana lagy kan .

. maaf akid sebab :
  • selalu bagyy akid sedeh .
  • akid call zana tha angkat .
  • selalu marah akid . (marah pum sebab suruh makan ubat) .
  • akid message zana tha reply .
  • saketkan haty akid .
  • sebab tha bagy akid peluang KEDUA . im sorry :(
  • dan yang terakhir maaf sangatt sebab banyak kali tolak cinta akid .


. akid dekadd sana baek baek taw :') kalau tha aman or tenteram bgtao lha zana .
. zana sentiasa doakan akid . akid ~ akid tahuu kan yang akid nie EX yang paling zana sayang .
. zana selalu cakap macam tu dekad akid kan :')
. akid , zana dha lame maafkan akid pasal kisahh silam tu . takpea lah . zana okayy je .




KENANGAN BERSAMA SI DEA :(
. hampir setahun mengenali dea . macam macam aku tempuh dengan dea . masa kami sedang hangat bercinta dulu mesty ada orang ketiga antara kami sehinggalah hubungan kitaoranng jadi porak peranda . hanya disebabkan satu fitnah yang terjadi akid terus tinggalkan aku . memang sedey gila . teresak esak aku nangess . saksi nya ialah PAPA HERY . dea yang tenangkan aku . dea sendiri tahu macam mana aku sayangkan akid . kalau korang baca post aku yang lepas lepas korang akan faham . seksa weh . lepas haty aku dha hancur , aku terus tukar number and mulakan hidup baru . satu hari tu aku bukak lha number lame and nampak satu number yang aku rasa aku engat but entah laa . aku try misscall guna number baru aku . alamak ! akid rupanyaa . start tu kitaorang kawan balek and dea cakap dea menyesal sebab terima perempuan ketiga tu and tinggalkan aku . punya lah beria dea mintak maaf but aku diam je . dia mintak akku jady pasangan dea balek . aku tolak sebab aku ad BF masa tuh . sejak hari aku bgtaw dea aku ad BF tu dea terus menghilangkan diri tapy aku engat kata kata terakhir dea 'AKID AKAN TETAP TUNGGU ZANA . ENGATT TU' . tapy aku tha bagy kepercayaan seratus peratus pum . aku diam je . tak lame lepas tu aku break dgn BF aku kerana hal hal yang tertentu . aku try contact dea and baru aku tahu , yang dea dah ada GF baru . takpe lah . aku redha . walaupum dea ad GF . masa dea call aku dia mesty panggel aku 'sayang' and bahasakan diri dea 'bie' . sebab tu lah aku tahu yang masa dea couple dengan myra dea still sayang aku . dea EGO , dea cakap myra tu perfect lah apa lah . if betul dea sayang myra hundred percent sure dea tak contact aku or tha bagy harapan dekadd aku lagy kan . tapy tak apa lah . aku harap dea bahagia dengan myra . aku selalu doakan terbaek untuk dea .



+ BENDA YANG PALENG AKU THA BOLEH LUPA +
  • time dea tengah menahan saket mesty dea call aku .
  • selalu suruh aku belajar elok elok .
  • susah senang mesty dea kongsi dengan aku .
  • dea selalu tanya aku sayang dea tak . 
  • dea mesty mengadu dekad aku kalau dea sedeh .
  • dea selalu cite pasal FAMILY dea .
  • kalau aku sedeh dea suka buatt lawak .
  • aku suka time dea tengah gila gila .
  • suka nanyi lagu LUAHAN HATI untuk aku .
  • suka membebel walaupum benda tu tak ad kena mengena dgn topik .
  • suka gelak secara tiba tiba . HAHA :'D

. P/S : akid , i want you to know that i love you . that my promise . akid , How can I forget you when your always on my mind ? How can I not want you when your all I want inside ? How can I let you go when I can't see us apart . I see your face I imagine your smile A fading sound of you saying something I miss that Pondering what it would feel like to share another laugh with you I miss you . byee :(