July 22, 2011

MUHD AFIF KAMAL.


- SUSAH SANGATT KANN CARI LINK PAGE . FINE . AKU POSTT :))
. asslamualaikum semua :))
. seronok dan bergembira semua kawan kawan ?
. haha :DD hm . okay . pernah tengok kan gambar mamat nie sebelum nie ?
. ex aku si AFIF kamal nie :)) atau dikenali sebagai apip :)) haha .
. what ? kenapa aku letak gamba dea ? sebab ada cerita lahh sayangg .
. okayy . aku geram geram geram dengan dea .
. dea suka bagi harapan itu ini sayang bagai tapi suka cerita pasal girl jugak dekat aku .
. haa , macam mana tuh ? kalau kauorang . kauorang sure dah sembelih kan budak nie ?
. aku sayang dea . now dekad pahang . entah macam mana lahh dea kannnnn .
. tahun bila lah pulak nak jumpe dea . nak hug dea semuaa . ececehhh . lebih sudahh .
. haha :DD hm . aku rindu kau sangatt . act , aku nak terima kau dah sebelum nie .
. tapi kau buad aku benci kau bila aku rasa aku nie macam apa ja .
. kau hanya ada dengan aku bila kau sunyi , apa semua nie ?
. apa ? kau tanya aku jealous ke ?
. oh hello . kau ex aku dan semestinyaa lahhh aku akan cakap YEAHHHH !
. haih ~ jangan tanya soalan bangang dohhh . aku rinduu coklat yang kau janji nak bagi .
. haha :DD kuad makan kann aku nie , aku memannggg .
. woii , aku harap kau bahagia lahh dengan kakak SENIORRRR itu yeah !
. go afif go afif ! walaupun kau aku telah cop sebagai EX YANG SUKA BUAD AKU NANGES .
. tapi aku tetap sayang kau as my friend :) iloveyou bie <3 aku tahu kau rindu kan ?
. rindu aku panggil kau bie . haha . sajaa buad kau tertunggu panggilan tu dari mulot aku .
. hm . aku harap kau tak lupa budak comel si tuan punya blog niee .
. cubit plus lempang plus jentik nanti . ahaks :DD
. HOPE KAU BAHAGIA BEBEH !
. byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee biee <3