July 30, 2011

. kita kongsi tau (:

. asslamualaikum . nie nak kongsi cerita :)) act , aku dah sakit dah masuk tiga minggu . aku batuk sampai muntah muntah . tak tahu mana silap nyaa . haishh :( . last last tadi mama aku terlepas cakap yang sebenarnya aku memang ada sakit dari kecik . susah nak bernafas . saluran dada aku kecik . kalau korang rajin search laa ANEMIA . tu la sakit yang aku kena . er , badan aku terlalu banyak lendir . mula mula aku ingat aku kena TB . hm . sebab setiap malam badan aku panas . rupanya ANEMIA . aku tak check lagi dekat doktor , aku harap tak tahap yang teruk lah sebab penyakit nie dah ada dari aku kecik . hesh . tak tipu seksa . lagi seksa bila orang yang kita sayang macam tak port pasal kita . kawan kawan bila aku cakap aku sakit sikit pun diorang tak reply . ada lah seorang dua je yang suruh aku sabar . takpe lahh . aku harap sakit nie tak lah sampai raya . haha :'D . AKU SAYANG KORANG SANGAT :) iloveyou iloveyou . muah muah ! . doakan aku cepat sembuh okay :DD