June 2, 2011

. ya allah :(

. ASSALAMUALAIKUM :(
. lepas je pemergian pakcik aku iaitu ISMAIL BIN ISNIN pada 25.5.2011 yang lepass .
. macam macam berlakuuu :( YA ALLAH . bantulahh hamba mu nie ,
. aku tak kuat YA ALLAH . aku hanya mampu berdoa kerana itulah senjata aku .
. kenapaa hidupp aku dan keluarga takk aman ? ada je yang berlaku :(
. contohnyaa : mama aku asyik muntah muntah je sejak akhir nie . 
. angah pulakk dah makin susut badan dea sebab muntah jugakk ,
. dan satu family selalu tidoo awal sebab badan terlalu letih .
. aku pum tak tahu apaa yang letih sangattt . hm .
. harini hari khamis kan ? biasa lahh , hari khamis family aku mesty BACA YASIN .
. harini kitaorang baca YASIN dekat bilik parents aku dekat tingkat atas .
. lepas jea baca yasin dan al-fatihah , tiba tiba fon rumaa bunyii ,
. aku pum turun lahh sebab fon rumah terletak dekat bawahh .
. bilaa aku angkat jee , tadea orang cakap . yang ada pum bunyi line .
. hm . jangan lahhh kacau aku dahhh , aku penatt lahhh .
. berapa kali dah aku nampak kelibat hitam and putih dalam rumahh nie .
. akuu bukann nye kuat sangatt , jangan lah ganggu family aku dahh .
. aku tak cakap pum benda nie jadi sebab pak cik aku meninggal .
. tapyy ..... hm . ada lahhh ~ maaf tak boleh ceritaa (family problem)
. aku benci kalau sesama sedara sendiri berdendam .
. dan mungkin sebab itu pakcik aku meninggal . 
. ouh , shit ! enough ! i'm tireddddddd (!)
. kau nakk apa haa ? heshhhhhhhhhhhhh ~ 
. JANGAN GANGGU FAMILY AKU DAHHHHHHHHHHHHHHH (!)

. harap kauorang doa yang terbaek untuk aku dan family aku kayy ?
. ASSALAMUALAIKUM :)

_____________________________________________________

BULU ROMAA MEREMANG MASAA TAIP ENTRY NIEE .
TAPY AKU BUADDD BODOO JEAHHHHHHHHHHH =,='
PEGI MATIEEEE LAHHHH BENDA TUHH . SIAL !
_____________________________________________________