May 15, 2011

. kenapa dengan aku ?

. okay , now . let now storyy . aku penat lha dengan semua yang terjadi . dekad rumaa macam ape je . dekad skula kawan menyakitkan haty . ada dea ? hm . memang best , ta penah gado langsung :) aku mmg sayang dea sangat sangat tahu but bila tengok tengok balik macam aku je yang lebih lebih . dekat blog aku je yang lebih lebih tulis pasal dea . hm . aku tak mintak lebih weh aku just cakap je . than bile online confirm layan aku . ye lha , tak kan nak 24 hours dgn aku jea kan ? aku ta penah sia sia kan dea . aku sayang sangat dekad dea. senang cerita macam nyawa laa . haih . tapy aku tataw lha dea . macam kesah tak kesah jea . tapea tapea . aku faham . nie semua ujian :) aku kena kuat kan ? ape ape pum aku tetap sayang kau . sayang sangat but aku takut satu hari nanti aku akan benci kau or kau benci aku . tapea tapea . semua tu dah tertuliss . kita hanya mampu merancang . yang penting kita kena sentiasa berdoa . aku taw kau sayang aku tapy kau ta reti show benda tu kan ? hehe :DD tak apa sayang . perlahan perlahan oky ? aku akan terus bersabar sayang :)

. p/s : haha (!) budakgemokbulatbulat listen here : ily :)