April 27, 2011

. cer mint mart tar .


hehe ~ sayang na dha pakai cemin mate :) comel lha pakcek (!) hee . nak ngoratt bole tak ? bole kn kn ? huhuee ~ hm . nape buat PEACE tuh ? macam budak kecik tahuu . HAHA . apa lah kau . weh sayang , aku nak tanya boleh kan ? kenapa relationship kita dekad fb aku hilang ? tapy dekad fb kau ada pulak relationship kau dengan aku ? nape ek ? . haih . pening kepala tahu ? haduh haduh . hm . haih . kau nie kan . haih . kau buat aku sayang dekad kau gila duh . kau bomohkan aku yea ? baik mengaku ? cepat (!) HAHA . maybe kita baru tu rase macam nie tu . hm . selama aku couple kan ? sure gaduh . tapy dengan kau tak gaduh gaduh pum . penat carik gaduh dengan kau . HAHA . aku harap aku dengan kau kekal laa . AMIN * aku dha pernah hilang orang yang aku sayang and aku tanak PISANG BERBUAH DUA KALI . hope kau faham sayang :) kau sendiri tahu kan ape yang dha berlaku . haih . ilysm gila (!) muacks :PP